חברות

צעצועים למכרסמים

כן, אתם בטח כבר יודעים את זה, המכרסמים שלכם אוהבים מאוד לשחק, בין אם הם פעילים בימים ובין אם הם ערים רק בלילות, בשעות העירות שלהם הם יעריכו וישמחו מכל אפשרות ללעוס, לכרסם, לטפס,להיכנס ולצאת, לרוץ...

אילו צעצועים אנחנו יכולים להציע למכרסמים שלנו על מנת לגרום להם להנאה והפגת השעמום? 

צעצועים לאוגרים-
כולנו כמובן מכירים את גלגלי הריצה של האוגרים, מדובר בדרך כלל בגלגלי פלסטיק שמסתובבים בתוך מתקן והאוגר רץ בתוכם, חשוב להקפיד שהגלגלים מפלסטיק יהיו מותקנים על מתקן יציב מאוד, כדי שחלילה האוגרים לא יפצעו. בנוסף לכך ניתן להוציא את האוגרים לטיול בתוך כדורים שקופים מפלסטיק שנקראים בדרך כלל כדורי ריצה, תוכלו להכניס את האוגר שלכם לתוך הכדור מפלסטיק ולתת לו לרוץ בתוכו גם מחוץ לכלוב, מבלי לחשוש שהאוגר שלכם יעלם או שחלילה מישהו ידרוך עליו, אוגרים גם אוהבים סולמות מפלסטיק עליהם הם יכולים לטפס.

צעצועים לעכברים-
העכברים מאוד אוהבים לטפס, לכן הם יעריכו מאוד אם תכניסו לכלוב שלהם מדפים או אם הכלוב שלהם יהיה בנוי ממספר קומות. סולמות מחבלים הם גם תענוג לא קטן בשביל העכברים., אפשר כמובן להכניס לכלוב גם סולמות פלסטיק קטנים וגם מנהרות פלסטיק שהעכברים יוכלו להיכנס לתוכן. קופסאות קרטון קטנות עם פתחים שניתן להיכנס ולצאת מתוכם יגרמו להנאה גדולה לעכברים שלכם, בעצם אתם יכולים להשתמש כמעט בכל חפץ העולה על רוחכם שעכברים יכולים לטפס עליו או להיכנס ולצאת מתוכו. חשוב לדעת שאת הצעצועים מקרטון ואת החבלים הפשוטים העכברים בטח גם ילעסו ולכן תצטרכו להחליף אותם מידי פעם.

צעצועים לגרבילים-
הגרבילים יעריכו מאוד חתיכות עץ עבות שניתן לטפס עליהן, סלעים יציבים וכמעט את כל צעצועי העץ שהילדים כל כך אוהבים. הגרבילים מעריכים מאוד גם קופסאות מקרטון וצינורות מגליל נייר טואלט, אבל הן מן הסתם ייהרסו מהר מאוד עקב אהבתם ללעוס כמעט כל דבר.

dogform

צעצועים לצ'ינצ'ילות- 
הצ'ינצ'ילות שלכן ירגישו מצוין אם בנוסף לצעצועים שלהן, הן יקבלו גם אמבטיית חול שבתוכה הן יוכלו להתרחץ כאשר תנוח עליהן המוזה.

כפי שאתם יכולים לראות, כמעט כל המכרסמים זקוקים לצעצועים ולא מדובר כאן בעסק יקר, המצריך ריצה לחנויות לחיות מחמד, כמעט את כל הצעצועים אתם יכולים לארגן או לבנות בעצמכם, החל מסולמות חבלים פשוטים וכלה בבניית מנהרות ומחילות. דבר אחד כדאי מאוד לזכור, המכרסמים כשמם כן הם, אוהבים לכרסם כמעט הכל, לכן הקפידו על כך שהמכרסמים שלכם יקבלו צעצועים העשויים אך ורק מחומרים טבעיים, ללא צבע או כימיקלים אחרים. אם אתם מכניסים קרטונים לתוך הכלוב הקפידו על קרטונים ריקים מחומרים מודפסים, כי גם הדיו יכול להיות רעיל בעבור המכרסמים.

עדיין לא מצאת את התשובה שחיפשת?

whatsapp
אהבתם? שתפו
עדיין לא מצאת את מה שחיפשת? אנחנו זמינים עבורך לכל שאלה בווטסאפ שלנו לשליחת הודעה